Отстъпка с код: CYBER20
-20%
с код: CYBER20
Часа
  • 0
  • 0
Минути
  • 0
  • 0
Секунди
  • 0
  • 0
Отстъпка -20% с код: CYBER20

Често задавани въпроси

Пазарувай онлайн 24/7

Нови ли са продуктите, които продаваме?

Всички изложени продукти в онлайн магазин iRemax.BG са чисто НОВИ, неупотребявани и в оригиналната си опаковка.

Мога ли да заменя или върна поръчката си?

Всяка една закупена стока от онлайн магазин iRemax.BG може да бъде заменена или върната в законоустановения срок от 14 дни.

За целта стоката не трябва да е употребявана или монтирана и със запазен търговски вид с опаковката, кутията или пликът, в който е получена. В случай, че тези условия не са спазени, iRemax.BG си запазва правото да не приеме върнатата стока. При връщане на стоката клиентът има право да поиска възстановяване на сумата или замяна на стоката.

Как и кога се доставят поръчаните продукти?

Всички пратки се доставят с куриерска фирма Еконт до адрес или конкретен офис, удобен за клиента. Стока може да се получава и от офиса на iRemax.BG в гр. София, 1408, жк. Стрелбище, бл. 18 с предварителна заявка.

В случай, че дадена стока не е налична, iRemax.BG запазва правото си да удължи срока на доставка и да променя цената, като предварително уведомява клиента.

За повече информация прочетете страницата: "ДОСТАВКА".

Как и кога се заплащат продуктите, които съм поръчал?

Плащането на стоки, закупени от нашия магазин става чрез наложен платеж в момента на доставката, по банков път или в брой в офиса ни.

Поръчките с доставка за чужбина се заплащат предварително с дебитна/кредитна карта или по банков път на фирмената ни сметка. Транзакцията се извършва от Банка ДСК. Аксесоари iRemax.BG няма достъп до данните за вашата дебитна/кредитна карта.

Може ли закупената стока да бъде рекламирана?

Всяка стока може да бъде рекламирана в установения срок на производителя.

За целта стоката се изпраща при производителя, който в срок до 30 работни дни трява да представи решение дали одобрява рекламацията и дали ще възстанови заплатената сума или ще извърши замяна на стоката с нова.

Може ли поръчката ми да бъде отказана?

Да, поръчката Ви може да бъде отказана, в случай че избраната от вас стока не е налична и нашите колеги немогат да предложат алтернативна.

Издавате ли фактури? Регистрирани ли сте по ЗДДС?

Издаваме фактури и сме регистрирани по ЗДДС.

В цената на продуктите включено ли е ДДС?

Да. В цената на всички продукти е включено ДДС.

Какви права имам като потребител?

Всички потребители ползват протекцията на закона за защита на потребителите (ЗЗП). На този адрес: http://www.kzp.bg/ можете да намерите подробна информация.

Онлайн чат
Офлайн
Телефон
Адрес